TRAPPSTÄDNING

Nedan finner du svar på några vanligt förekommande frågor.

Saknar du svar på någon fråga eller känner dig sugen på att få ett kostnadsförslag från oss så är du mer än välkommen att kontakta oss!

77AD8645-76E1-4F4D-A890-E9A05DBFCE9B_edited.jpg

VI FÖRSTÅR ATT DET KAN KÄNNAS SOM  MÅNGA

STEG ATT

SKAFFA EN NY STÄDFIRMA...

Men så krångligt är det faktiskt inte!

FÖRSTA STEGET

KONTAKT 

Använd kontaktknappen nedan alternativt kontakta oss via

mai på:

 info@janawik.se

Å SEN 

KOSTNADSFÖRSLAG

Om vi inte mottagit annan information från er så baserar vi offerten enligt uppgifter om er fastighet från vår databas över BRF:er och fastighetsägare och 

utifrån vår generella arbetsbeskrivning och såklart vår gedigna erfarenhet!

Arbetsbeskrivning >

Å SEN

SAMTAL

Efter att ni i styrelsen kikat på vår offert går vi igenom den tillsammans och gör eventuella ändringar som behövs för att era krav ska bli tillgodosedda.

Om ni inte tidigare önskat att vi besöker er så är det nu vi behöver göra det.

.

Å SIST MEN INTE MINST

AVTALSSKRIVNING

När avtalet är skrivet så laddar vi inför vår arbetsstart som inleds med en gratis storstädning hos er. Vidare är målsättningen att uppfylla vår överenskommelse till 100%.

Vanliga frågor & svar

Har ni kollektivavtal?


Självklart har vi det!




Har Janawik någon försäkring som täcker om olyckan skulle vara framme?


Ja visst har vi det! Samtliga medarbetare på Janawik är försäkrade och vi har även en ansvarsförsäkring upp till 10 000 000 kr om något skulle gå sönder under vårt arbete!




När utförs trappstädningen?


Trappstädningen utförs vardagar på en med er överenskommen dag eller övrenskommna dagar mellan kl 07.00 och 16.00.




Vilken information behöver Janawik för att kunna utforma ett kostnadsförslag?


Vi behöver initialt bara veta er Brf:s namn. Uppgifter om fastigheten eller fastigheterna hämtar vi från vår databas som innehåller information om samtliga Brf:er. Utan annan information använder vi då vår standardarbetsbeskrivning som underlag. Självklart får ni mer än gärna skicka oss en mer specifik information om era önskemål på städningens utförande och frekvens och då använder vi såklart denna information som beräkningsunderlag!




Vad menas med "Nöjd-kund-garanti"?


Nöjd-kund-garanti innebär att vi åtgärdar eventuella brister i vårt arbete! Skulle ni inte vara nöjda så kontakta oss via mail till kontoret: info@janawik.se eller vi mail till er utsedda kontaktperson. För att garantin ska gälla vill vi att ni kontaktar oss senast 24 timmar efter att vårt arbete har slutförts.




Har ni en miljöpolicy?


Ja, det har vi. För Janawik är det självklart att vi i vårt arbete ska göra vårt yttersta för att minimera negativa effekter på miljön. Vi arbetar systematiskt med vårt miljöarbete. Våra kemikalier vi väljer att använda är samtliga miljömärkta.




Hur kvalitetssäkrar ni ert arbete?


Vi arbetar efter ett systematiskt kvalitetssystem och utför egenkontroller. Vi har gärna också regelbundna avstämningar med beställaren.




Vad händer om ett av våra städtillfällen infaller på t. ex. nyårsdagen?


Då utför vi städningen som tidigast två dagar innan eller som senast två dagar efter ordinarie städtillfälle.





Välkommen att kontakta oss!